Monday, 5 September 2011

Kami ke sini lagi

sepanjang2 kami kat UK, kami tak pegi ke pantai...sbb Notts tu kat bhgian tgh England...so jauhhh dari laut...

so tiap kali balik kelate, kami mesti ke sini...

3 hero di hati MZ

yepp..nilah pantai feveret me sejak kecik2, time bujang2 and now even dh beranak pinak pun..

pantai mana agaknya ni...

17 comments:

Wan Anie said...

pantai cahaya bulan kut... :)

sama macam kami setiap kali balik kg mesti pegi pantai..

mama tisya said...

pegi PCB ke tu??blk aritu adik ada ajk p pantai tp tk sempat p lgpn panassssssss

Ummi Shira (AshAnas) said...

ni kat bachok ke? pantai ape ek nama die?

Biarlah rahsia said...

Pantai Irama bachok..betul tak?

❤ lovelymasha❤ said...

mesti PCB kan~hihi

ibu MZW @ farah idayu said...

salam...PCB ke tuh? hihi~

Fantabulous Mommy said...

Pantai Irama ni... selalu lepak sini ngan kawan2 time cuti sem dulu. skrg dah keje pon selalu gi ngan hubby n anak... makan keropok n coconut shake. :)

Farah

Rizziela said...

Saya pun suka g main air kat pantai..sejak tsunami..dah lama x g sana

Ijah EmoTemo said...

dkt PCB ke tu sis? heheh. ijah dah lama gila tak pergi pantai semua ni. hehe

Ustaz Love said...

Salam..

Pantai Cinta Berahi tu kan? :D

me suya said...

bachokkk~
pcb berbatu-batu~ susah nk dpt poko ru dah`

kakchik@ella said...

KC pun suka pantai .. Selamat hari raya, Suzie.

-atiQah- said...

pantai irama bachok? :)

cikpuanhady said...

rindu jugak kat pantai..

azelyusoff said...

mesti kat Pantai Irama sebab rumah MZ kat area Melor. dekat jer.
Tak pun Pantai Sri Tujuh.

Rindunyer nak balik kelate...

Myra Jay said...

Wahhh rasanya kat kelantan femes PCB la kan Sis?? :)

MamaYatie said...

PCB!! samalah kita..suka pantai..port kami batu burok..hehee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails