Wednesday, 18 May 2011

Bila MZ jadi photoG | @taman metropolitan Keponga

entry santai bergambar ajer ni...me snap2 pics Ariff guna my Sony DSLR masa weekend ari tu :)

tq sbb sudi singgah
enjoy the pics! tak de pic me sbb me tukang snap pic :p







note : puas ati me snap2 pic guna DSLR ni :)

17 comments:

syawalsimpsons said...

baju yg di aim tadi....mmg cun...

Nana said...

ni mesti nak masuk contest trudy kt fb ni kan hehe
nice pic!

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

cantik gambo, takat ni balqis tak berpeluang nak posing2 sakan pakai dslr kita tu, takat snap2 biasa je

cik faez said...

makin comeyy lurh arif ni .
ble tahan hasil dslr MZ . superb :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

rupa dah makin ke arah zharfan.. mayb sebab dah kurus kot.. sbb gambar2 sebelum ne ariff debab

cik heroin said...

comelnyaa ;))



Tutorial Baru- Facebook Send Button

mama_umar_maryam said...

ni mesti nk join contest trudy & teddy nih ;), gud luck mz & ariff!

MARIA said...

memang sangat cantik gambar bila guna DSLR...Teruja untuk membeli tapi bajet cam tak nampak jer lagi...

Ardini Humaira said...

ada talent :)

zahidah dihaz said...

pandainya ariff bergaya...macam model dah rupanya...heheheeh



New Entry: [Contest] Preloved items to let go: Closed, contestant & answer

Miza Yusof said...

lil ariff semakin comelll :)

Latifah said...

alololoooo sweetnya Arif...
^_^

Hanim said...

Comey je Ariff.

Fana Flora said...

ee geram je tengok. comel je dia senyum! :D

Kalamhati said...

Nice shots!!suka tgk aksi lil arif!!kiuuuttt

Ummi Dania Yasmine said...

cantik....me loving it...ni buat nak 1 jugak nih...:-)

tiefazatie said...

gembiranya ariff sis..=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails