Friday, 10 December 2010

Lagi rezeki December :) and update some of prizes recently received

Alhamdulillah, ada lagi rezeki bln December utk me :)

me menang contest sekilass.com (adik sumijelly ni)...

and hadiah nya best sbb cash :) me suka cash :)


so me RM30 richer :) horeyyy

thanks cik norfa :)

and ni dia hadiah2 yg baru sampai kat tgn adik me kat kampung (adik me tukang terima and jaga hadiah2 me)

conso prize from mama zakwan


kids books from Funny Life Store (MOBS daily contest)


and...
akhirnya, setelah 6 bln lebih kot contest berakhir, akhirnya sampai jugak hadiah ni kat tgn me...

hadiah dari mama aqif (contest bday utk eriem) :) comel hadiah souvenir london ni :)

note : sekilass.com -- my 6th winning for December


20 comments:

eB ezrin said...

wah bestnyer... murah rezki... :)

jemput singgah amek awards yer... >_<

AngahSayang2314 said...

tahniah kak suzie rezekii

Nana said...

wah...tiap2 ari ada menang nih..
mesti dah banyak gile adiah adik mz kumpul kan heheh

Ibu Aqmar said...

wah rezeki2.jauh2 pun macam2 hadiah dapat.syioknyeee :)

CatlinaFly said...

tahniah! :) memamg murah rezeki nih ;)

deem said...

rezeki mama zharfan mencurah2...den tumpang gembira.tahniah ye kak.

Fiza Rahman said...

Congrats, murahnya rezeki mama zharfan nih (^_^)

Unknown said...

tahniah kak..mmg murah rezeki :)

tiefazatie said...

wah!!best btol!hihi..cumil3..hihi..btw..ifa pun dh dpt gak hadiah dr mama aqif tue..hihi..xbuat n3 je lagi..adeh..haha

azlina aziz said...

souvenir dari london tu comel la sis. Eheh, my lil sis pon suka kumpul souvenir ni.

nba-Nur said...

Salam.. Hi Kak Suzie, tahniah sebab selalu jadi pemenang.. Memang bertuah badan dpt hadiah free..

Unknown said...

thniah akak~

Azlina said...

kalaulah saya yang menang tu..alngkah bahagianya..ada jer rezeki..mesti mood pun selalu baik..hehe

ardinihumaira said...

tahniah kaka
;) nak hadiah tu sikit. hehe. lariksssssss

Unknown said...

tahniah... kakyong belum ade rezeki lagi utk Dec... ;)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah cantik hadiah2 tu memng bertuah la suzie menang tahniah k

mama tisya said...

menang cash lg

nur said...

untungnye mz
ALL IN ONE

eija_sweetmama said...

mmg bertuah sungguh & mmg comel sungguh souveniar london tu..:))

ummi sofiyyah said...

mmg murah rezeki la suzie ni..yg plg penting rajin usaha tuk dptkan rezeki tu...tahniah..!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails