Friday, 31 December 2010

Tersenyum gumbira dpt posing dgn ....


rasa2nya memang tak de kat Msia kan..

yeszaaaa!!! keta 3 roda/tayar babe!

dh pernah nampak OTR kat UK ni sekali dua, tp tak sempat snap pic..
and semlm, masa pegi shopping (again!) kat factory outet j.28, ternampak keta ni kat parking lot..apa lagi. me pun posing ler..

siyes UNIK kan!!!!


sekian entry santai di hari terakhir 2010,

25 comments:

pucheh said...

smart btol kereta ni

Gieyana said...

Salam dear..jln2 kt sini..time nih kul 8.20 pg waktu mesia..hihihi..

fuiyooo..mmg x nak jumpa keta camni..1st time tgk gk nih..slalunya tgk kt katun Mr Bean tue jer..:D

mama tisya said...

ooo 3 roda je ek...ingtkn ada roda blkng je..pelik2 mmg tkde kt msia

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

keke..baru nak tanya ..mana tayar dia..rupanya roda 3 ye

Anonymous said...

alamak kiutnye
agk2 kete ni stabil tak ek
kalau bawa hahha
wat nye turun bukit mcm genting tu
mau melayang masuk gaung hahahha

Unknown said...

hahah..kak suzie, mmg unik habis kereta tu. Dalam mr.bean pon selalu ada kereta ni. tak sangka ia benar2 wujud!:D

Unknown said...

unik dan menarik..
xpnh lg nengok kete roda 3.
moto tayar 3 ada lah..

AzianKhalil said...

memang unik! tp cam tak stabil je..

Liza said...

nie mcm kereta yg dlm cerita mr bean tu kan

nurulazham said...

hehe..kete ni lah yg selalu ada dlm cite mr.bean, kan??selalu jek terkena dgn mr.bean tu..

cikpia said...

macam keta lam citer mr bean!!! =)

Hani Shaklee said...

saya selalu tgk lam TV je..comey tol kete nie..kelakar,,,ehehe

Ezna said...

macam dalam cite mr bean jer....

kpah k-poh Sharifahnor said...

ini macam kereta yg mr bean tak suka tu...heee..

azlina aziz said...

Kak, tengok kereta ni, teringat kat Mr. Bean. Kereta ni la yang selalu jadi mangsa si Bean tu. :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mcm kete dalam mr.bean tue kan????
hehehe...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

kat malaysia ni meang tak de kete cam ni kan...

mama_umar_maryam said...

unik! agak2 bape org je blh muat nih? takut sengett,hehehe

tiefazatie said...

sis!!comel gle!!!hihi

AyuArjuna BiGoshh said...

tut tut versi uk ni hehehe

Oyis said...

klasik!

nur said...

eh.. ada rupenya.. tak pernah tau oke MZ.. thanks sharing.. kalau dlm movie2 penah la tgk..

Cik Firus said...

kereta cam dalam citer MR. BEAN..
color pn sama

Unknown said...

kat mesia ade beca roda tiga... ;)

ummi sofiyyah said...

hihi..mmg unik....kelakar pun ada...stabil ke kete tuh??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails