Sunday, 7 August 2011

Response dari Nandos Malaysia @FB berkenaan ENTRY HANGIN




8 comments:

marinahunny said...

hehehe MZ, kalu dia nk belanja MZ lg nk g tak?

ajumohit said...

mz mmg zaassss la hehehhe

SyUhAdA said...

bgusnye..
tndakan yg cpt..

Hanim said...

Mmg patut pun complain cepat2. Kalu aku, sure dah tak pegi mkn nandos kat ctu utk jangka masa yg pnjg.
Pernah kena mcm tu kat Pizza Hut KB Mall setahun yg lalu. Terus tak jejak kaki ke situ smpai la beberapa hari sblm Ramadhan lepas. Mujur pisang tak berbuah berkali2.

Chekgu Azrine said...

hmm.. senang to say sorry...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hehe mesti dapat voucher free kiki

Aku Ibu Muda said...

entry hangin sy dengan groupon perlu tak di email kan kepada pengurusan? masih tak dpt refund smpai sekarang...huhu

tiefazatie said...

hak pengguna kan..so bagus la sis wat cmnie..=)

mana tau dpt free voucher..hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails