Wednesday, 17 August 2011

Yang pertama adalah yang terindah | kad raya pertama (may be tunggal) and duit raya ;)

tiada kata secantik bahasa, untukkku ucap TQ!!!
kecik tapak tgn, besen MZ tadahkan :)





tq elismie atas segalanya :) nice knowing u :) 
raya nanti jemputlah ke teratak kecik MZ kat Gombak :)

uolls dh dpt kad raya ker?


14 comments:

Ijah EmoTemo said...

wah best nya dpt kad raya! :D

Nana said...

wah siap ada duit raya
saya thn ni baru dapat 2 kad raya hee

ziraziz said...

ade 1 je..tu pun student yg bg.. :P

e.l.i.s.s.m.i.e said...

wah ,siap featurekan kad raya me yang tak seberapa tu kat sini :)segan pulak :P Insya Allah, kalo ada rumah terbuka lepas raya boleh laa pergi umah MZ tapi raya x dpt laa dtg sebb raya kat trg :)

laskar pelangi said...

bestnya akak dapat kad raya:)

kak ina kl said...

takut nak makan pil kurus ni..takut nak tanggung risiko.
tak dapat lagi kad raya ni..tengah sabar menunggu

Nur-nba said...

Wah seronoknya dapat kad raya.. + ada duit raya sekali pulak tu..

waalllaa! said...

dah dpt kad raya..?? saya belum dpt pun..satu pun belom..hehe

Kak Aya said...

dah lama tak terima kad raya ni...

deqlis said...

deqlis thn nie cipta sejarah...dpt 1st kad raya dari blogger popular eqbalzack...terharu gak ler.. agaknya MZ punyer odw kot...:-)

pasnie tunggu kad raya exchange laa hehe...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

nak datang jugak..kiki

anisalya said...

dah lama jugak tak hantar kat raya kat kwn2...

meh add...
nak kasik kad raya la kat sis...

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

tak aci2 sifu kita tak bagi kad raya kat anak buahnya...hu...hu..

tiefazatie said...

wah2..hee..best kan dpt kad raya..=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails